Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 21 september 2009

Cirkus träning #1

Tänkte ni skulle få tjuvkika på ett litet klipp från min cirkusträning:-)
Ni som missat: Jag skall alltså bli luftakrobat och ha ett nummer i luftring för Wallmans i Åre.
Så himla kul men fy fasen vad ont det gör.
Klippet är från min allra första träning och redan nu, efter tre gånger gör jag massor av olika trix och dessa två gör jag mycket mycket bättre redan nu.
Skit kul, men jag har otroliga blåmärken i svanken, armarna, och framförallt i knävecken.
Men men , cirkus gör ont säger min tränare hela tiden, jag håller med:-)



Nu skall jag vila i tre dagar sedan upp igen, förhoppningsvis har blåmärkena lagt sig tills dess.
Är på väg till familjen på västkusten. Kommer inte hinna hälsa på dem mer innan jag flyttar upp till Åre. Så är lite ledsen för det men så är livet.

Vi ses nog snart.
Kram / I

4 kommentarer:

  1. Du är fantastisk!!! =) Jag är så stolt över att få jobba tillsammans med dig...
    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. SHIT VAD KUL!!! Jag önskade jag fick jobba med mitt rep på någon Wallmans! Hade varit grymt kul.

    Lycka till och ser fram emot att se mer resultat.

    SvaraRadera
  3. Elliot med föräldrar21 september 2009 kl. 20:23

    Du är fiiin Inez! Måste komma upp till Åre också... herrans vad alla ska uppträda så långt upp!!! Fortsätt med det du gör, du är bäst! Kram kram kram!

    SvaraRadera
  4. SHIT va COOLT!!!!!! Ja tar med mig "Gala" och kommer och ser det på riktigt i Åre!!! Måste ju!! =)

    SvaraRadera