Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 9 oktober 2009

Ännu en cirkus film:-)

Ok nu kommer klippet från senaste träningen:-)
Detta är alltså "hög energi"delen, den skall avslutas med en sekvens i "hand gripp", en slags snara man krånglar på sig runt handleden. Så jag kan hänga ut riktigt läskigt långt med ingen hand i ringen:-)
Men de hade ingen sådan på cirkus cirkör och vi glömde vår på Orion.
Plus att ringen skall snurra runt medans jag gör tricken och så...

TAck filmaren Celeste för att du var så lat och inte orkade röra på dig så man inte ser alla trick utan bara mitt AZZZZ!!!!
hahahaha!



Vi ses/ I

5 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ, sitter här och håller andan..lova att hålla i dig oooordentligt...duktiga du..så fint det ser ut..måste få se det på riktigt.

    STOR KRAM, ha en fin helg!!
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hi hi tänk dig sätta upp ringen i ett stort träd o ta bilder... :-) Till sommaren kanske?

    Tack vackra hanna!!!
    Ha en kanon helg du med o lovar hålla i mig, hihi!!!

    STOR kram o mycket värme.

    SvaraRadera
  3. Söta du...tack...känner mig just nu lite vemodig. Alla verkar vara så lyckliga över hösten men jag känner mig mest att jag bävar för att dagarna blir kortare och kortare...vet att det lägger sig snart då jag brukar känna så här på hösten. Jag SKA försöka att ta en dag i taget och fylla den med så mycket ljus det bra går.

    KRAM min fina vän!
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Snyggt jobbat!!!
    Grymt!!! Fortsätt så så blir du ännu grymmare och säkrare.

    SvaraRadera