Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

onsdag 28 oktober 2009

I love Tim Burton

På det moderna konstmuséet i NY finns nu en utställning i hyllning för Tim Burton.
Underbara bilder. Jag gillar goth stilen mycket. Samma som Johnny Depp har i Sweeney Todd:-)
( inte för att jag skulle klä mig så men jag blir inspirerad till koreografier, scenkläder etc av det)



























Bilderna lånade av Haper´s Bazaar
Via:
Styletastic



Tog svininfluensa vaccinet igår, fy och bläää vad ont det gör i armen, aj aj aj, kan inte lyfta den.
Synd då mitt jobb är att dansa:-)

Vi ses snart/ I

2 kommentarer:

  1. Nämen allvarligt. Tim Burton... Johnny Depp... Helena Bonham Carter... Kitty och jag har haft filmmaraton med dom ju för fasen! Så snygga, så coola, så bra!!!!! I like it a lot! Puss på dig och hoppas armen blir bättre snart, svagis!

    SvaraRadera
  2. Ha ha tack Simon din lilla gris! Ta inte vaccinet då växer en knorr ut, det är en biverkning om riktiga svin tar den!!! ha ha
    Skoja du e bäst! Hälsa o pussa familjen från mig. KRAM

    SvaraRadera