Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 4 oktober 2009

Wallmans Dippan



Wallmans Dippan
För tredje året i rad öppnas dörrarna till Wallmans Dippan i Åre. Vi har, i alla led, ansträngt oss till det yttersta för att Wallmans Dippan ska inge en känsla av ”the best of the best” vad gäller show, mat, dryck, känsla, atmosfär och värdskap. I år presenterar vi stolt vår hittills bästa scenproduktion med åtta av Wallmans genom tiderna bästa artister. Vi bjuder på en cocktail av shownummer, där vi blandar upp ABBA, Rock, Schlager och Elvis med Cirkus, Humor, Värme och Komik.
Bild och text lånad av Wallmans Dippan, klicka här för länk

Vad glad jag blev när jag läste detta på Wallmans hemsida:-)
Wallmans genom tidernas bästa artister:-) ha ha!! OCH CIRKUS, DET ÄR JU JAG JU:-)

Ser så mycket fram mot att jobba där.
I somras när jag mådde som sämst kunde jag inte riktigt se att jag skulle klara jobba igen...någonsin...
Men nu vill jag bara köra.

Hade cirkus träning idag och det känns så himla bra nu.
Har ett program klart till och med. En grund. Som vi efter att jag utvecklas kan peta och ändra i.
Ska filma den imorgon tänkte vi.

Tyvärr strular magen lite. Men det kommer bli bra.

Kram soo looong/ I

2 kommentarer:

  1. Konstigt... när vi jobbade i Åre var vi också de bästa artisterna genom tiderna...? :)

    SvaraRadera