Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

torsdag 29 oktober 2009

Är jag med i the Truman show???


Det verkar vara film tema på mig den här veckan;-)

Men har ni någonsin känt er som Jim Carrey i den gamla filmen "Truman Show"?

Jag fick den känslan idag:-)

Över till en helt annan sak:

FAMILJEN:
Krya på dig mamma, grattis Linda till lägenheten, hoppas allt är bra lilla-syster, gå och lägg dig bror innan 05.00 inatt och ta det cool på jobbet pappa, Kina ligger långt bort och Volvo stannar i Sverige ett tag till så var inte orolig.


Till sist:
Det händer mycket nu... som ni förstår.
Söndag är det brunch och Spa med min vän som hon får i 25 års present av mig och massa fina människor. Efter det direkt iväg till Alex stora 30 års kalas på Patricia, Cellan och jag har ett tal han ska frukta;-)
Annars repar jag massor och mitt huvud är fullt av saker nu som känns jobbiga och roliga.
Cirkus träningen har det blivit mindre med.
Av olika skäl men jag kan ju tyvärr inte jobba 14-16 h om dagen även om jag vill och önskar det:-(
Men på lördag ska jag upp i ringen igen, tills dess pumpar jag biceps på gymmet.

The MArines har ni inte hört så mycket av men vi ligger på is för alla tre har häcken fulla.
Men möten sker och planer smids;-)

Jag önskar jag lärde mig sluta skita där jag äter...

Vi ses snart/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar