Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

tisdag 6 oktober 2009

Cirkus film #2

Tjohotjohej!!

Nu har jag filmat min första serie:-) Har två st och detta är den "lätta". Den svåra filmar vi på onsdag. Vi kallar den andra för "hög-energi" serien för då jobbar jag på den övre delen av ringen med stora riktigt tunga grejer:-) Men hade för mkt mjölksyra i armarna.

Bara så ni vet är jag lååångt ifrån att vara i närheten av klar. Det går för långsamt på sina ställen, tänker fortfarande mellan varje figur typ så här: -"huvud till höger, vänster arm ut, hmmm styrkan ligger i vänster kroppen motsatt håll etc" mellan VARJE andetag.
Ibland är jag fortfarande rädd också. Men det håller på att gå över.

Sedan vill jag också tacka Orion Teaterns scentekniker för deras bidrag till min koncentration med borrning, hammare, skratt ( inte åt mig...I hope;-).
Till sist så skall ringen högre upp sen och den skall snurra oxå...

Jag är så glad för att jag får göra detta.
Men inte mitt knäveck som skapat en ömmande brosk knöl lika stor som en vindruva... ha ha that´s the life of cirkus!



En dag vila, så blåmärken lägger sig och på onsdag on it again!

stor kram/ I

3 kommentarer:

  1. ÅÅhhhh vad kul det ska bli i Åre!
    Vad störande det måste varit med borrning osv... haha... bara JAG stördes av det!! Kram på dig fining!!

    SvaraRadera
  2. TAck goa du!!! ÅHH vi måste fika snart!! Hälsa din fru. KRAM o tack!!

    SvaraRadera
  3. WOW...vilken uuunderbar cirkusprinsessa du är....fantastiskt duktig...var rädd om dig!!!!

    Varmaste kramen
    Hanna

    SvaraRadera