Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

tisdag 20 oktober 2009

Om kvinnor styrde världen

skulle det kunna se ut så här:


















Den sista e bäst!!

Pöss / I

2 kommentarer:

  1. Ha, ha underbart!!!!!

    HOPPAS allt är bra med dig vännen...har du åkt ännu tro?

    Såg att du är med på pures hemsida, har du sett det????

    http://www.pureandsimple.se/index.php?page=forelasning

    KRAM vackra du!
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej du goa!
    Nej åker i början på november, så missar din utställning:-( EEE SÅ ledesen för det:-(
    Men som jag skrev på din blogg: Är övertygad om att du kommer ställa ut massor av fler gånger med din FANTASTISKA talang!

    Du borde göra ett event på facebook! Så jag kan bjuda in mina vänner, har några fotograf kompisar och andra konstnärer som skulle älska att gå!!
    Det e lätt o fixa;-)

    Såg bilden på Pure, hi hi!
    Känns SÅ kul att få ge föreläsningar om mat verkligen, HA HA!! JAg som inte ens kan göra en gryta, ha ha!!!
    Kan jag köpa bilden av dig förresten?
    Tänkte bra CV bild:-)

    Ta hand om dig vackra människa.
    Fasen jag vill få till en fika innan jag åker!!!! ÅHHHHHhhhh!

    Har mkt att berätta om saker som sker...
    Vi får ta det när vi kan.
    tiden går inte, tiden kommer.

    KRAMAR

    SvaraRadera