Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

lördag 21 februari 2009

4-utmaningen

Tycker det är charmigt med utmaningar bara de inte blir för många och tjatigt.
Här kommer en från Oskar:

4- utmaningen

*mina 4-favvo program

1. Vänner, oövervinnligt, genialiskt alltid modernt!
2. Rachel Zoe Projekt, ett MÅSTE för alla modefreaks! ( ladda ner går inte på svensk TV än)
3. Mia och Klara, ohh halleluluia
4. Haverikommisionen

*4 saker jag gjorde igår:

1. Tvättade håret
2. Hade lyckat möte med platschefen på Wallmans salonger
3. Fixade Åre kontakter ( tack Solis )
4. Körde show

* 4 saker jag ser fram mot:

1. Åre trippen
2. Att vägarna ska torka så man kan gå i tunna skor
3. Söndags utgång med Lena, rödvin, Berns och mys
4. After Ski!!!

* 4 favvo restauranger:

1. Berns Asia
2. Wok Me Café på söder, GRYM!!
3. Bistro SudSwedenborgsgatan söder
4. Ciao CiaoFridhemsplan, då för deras sorbet glass/ drink med skumpa mmmm

* 4 saker på min önskelista:

1. Hålla mig frisk ett tag
2. En stor tavla över soffan
3. Att få fortsätta jobba med det man älskar
4. Att jag och min älskling blir för alltid

Sedan var det en bild på den som utmanat mig, helst en bild på oss ihop men jag har precis "lärt-känna" Oskar som för övrigt verkar vara ett lika stort freak som mig;-)
Så det blir en bild på honom helt enkelt:



Sedan på vår gemensamma freakness:




Jag utmanar:

Anna K
Frida H
Patrik R
BitterMarie

ha ha där fick ni;-)
Pöss I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar