Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 13 februari 2009

hostig


ha ha ha behövde pigga upp mig själv så bläddrade bland albumet "roligt", fann dessa bilder från
förra året:-) Vi orkade inte köra nattshow så vi tog på oss vad vi ville o plockade glas och dansade
med gästerna:-) KUL!!!



Åhhh fy för förkylningar!

Har fått en ny nu. Hostar sönder mina stämband. Mår hel ok annars, men hostar tills jag nästan kräks!
Glamoröst va?

Serverade VikningLine chefer/ägare m.fl idag. Var trevliga, vi dekorerade deras bord med finska flaggor, vettifan om de gillade det eller mest var besvärade av uppmärksamheten. Men iofs efter finalen vifta en av männen frenetiskt med dem och ropade att jag skule vara med i deras Team istället, hi hianna, gunnar, andreas per med fler, here I come!
Synd att de glömde dricksa 10 % bara... hem läxa fär VikingLine;-) cheferna alltså.
hi hi hi!

Nu skall jag äta isbitar för det är det ända som får min hosta att pausa lite ( inte ens ett närmast missbruk av cociliana verkar vilja dämpa den).

Imorgon skall jag koreografera lite. Blir något "hostigt" tror jag.
Fasen glömde mobilen på jobbet. Hoppas då ingen blir pappa i natt eller blir sjuk.

Kramar I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar