Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 7 augusti 2009

Am I TOOOO much!!??


Ha ha ibland när jag ska ut på stan känns det som jag har scenkostym på mig... Am I tooooomuch? frågade jag mig själv idag.
Äsch lever bara en gång och det tänker jag göra snyggt och med roliga kläder, tjihi!
Har sjal på mig för är på väg till frissan och min utväxt är den längsta hemskaste tänkbara.
Men så går det när ens frisör varit på semester i SanTropez!

Men shit va snyggt det blev. Johanna på Corinne and Friends är verkligen hur duktig som helst.
Hon och min lilla syster är verkligen de bästa jag vet med färger och föning!

Sedan köpte jag en lampa.
Bott ett år här nu och tills idag har det hängt tre lösa sladdar från taket...
Men inte nu mer!
Nu ser det ut så här:



Köpte den på SIA på Birger Jarlsgatan.

Nu skall jag landa.
HAde tänkt åka till PAtricia med kostymer vi lånade till vår fotografering med The Marines men idag blev det lite för många saker.
Innan jag åkte till frissan hade jag varit på möte med banken, ang bolånen, ränte snack etc...Sedan till apoteket för att hämta ut astma mediciner som jag tyvärr inte hade kvar recept på. Kontakta läkare och fixa. Sedan till posten, hämtade ut dessa på posten:



Har köpt dem från Nelly.se för 99 kr!

Sedan till stan med resten av inköp till giget etc...
Ni förstår.
Sist jag höll på så där blev jag dålig. Mitt magsår klarar inte för många saker på en dag.
Måste lära mig att jag inte är den jag har varit en gång.
Så jag blev tvungen att hoppa Patricia. Sakerna skulle inte vara där förrän på söndag ändå.

Nu skall jag sy fast paljetter all over scenkläder.

Imon uppe med tuppen igen.
Kram/I

1 kommentar:

  1. Du är så duktig och jättejättefin och inte alls too much!! Vänta du bara tills Åre, de kommer smälla av där uppe... jag har ju också en tendens att vilja vara lite too much, men va sjuttan?? De e bara att köra på. Man blir glad av härliga kreationer. Vi fortsätter så tycker jag!! De kommer bli succé!!
    Kramar

    SvaraRadera