Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 30 augusti 2009

Jag Gay?

hmmm börjar ju allvarligt fundera...
Håller jag på att bli gay?

Hängt med så otroligt mycket gay omkring mig nu den senaste tiden så det borde väl smitta av sig snart;-) ha ha!
Giggar på gay ställe, umgås med goa gay people, partar med gays går på stureplans gay klubb en lördag, skall på schlager gay ställe måndag fixar med gigg på nytt gay ställe...så rullar det på.
Jag klagar inte, jag hyllar det.
Men nej, jag gillar MÄN.

Kvällen hade mycket roligt i sitt sköte och med knasiga vänner vet man aldrig vad som händer.
Men Stureplan var det, vatten och cola dracks det, dansades gjorde det, fotade blev vi (hua hua fy vilka minnen från min o Cellan "ute" tid)
En kille kom fram och gav oss fina komplimanger från Pattan gigget.
Han sa att han tyckte jag var SUPER duktig och att det syntes att jag har klassisk skolning.
Jag sög i mig och blev glad.
HAn studerade på Kungliga så det var inte illa pinkat av en gamal avdankad ballerina;-)

Hade gärna varit ute längre och busat omkring med jag skall upp okristligt tidigt imorgon.
Full rulle imon och dagen skall avslutas med att se Cellans första spelning på stadsteatern. Coolt, hon kommer rocka fett.
Sedan får man se vad som händer:-)

Kram/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar