Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 21 augusti 2009

En sjösala vals så här på morgonkvisten?


Gutten morgen!

Igår skuttade jag som Rönnerdhal upp ur sängen och ville valsa iväg till HK och på vägen plocka gullviva, mandelblom kattfot och blå viol:-)
(sorry, så nördig är jag, tack Evert Taube)

Idag, efter igår vill jag inte det.

Vi körde verkligen skiten ur oss igår, The Marines.
My god, hur skall det här gå?
Vi skulle som Lade Gagas dansare, ha syrgas mellan numren. Jo just det, de sjunger inte heller!! Vi gör det, samtidigt!!!

Sedan skyndade jag mig hem som bara den och piffade inför Wallmans Premiären.
Det var en kanon kväll.
De var duktiga.

Vi vid bord 26:-) Love you people!

Vi satt hela gamla ensemblen där och stöttade dem. Hoppas de kände vår positiva och supportiva energi hela vägen!!


Bästa fina Frank!




Nu måste jag springa till skomakaren och sedan till repet!
Lördag blir en dygnsrytm förändrar dag.
söndag likaså om jag skall vara pigg 23.30 på söndag.
Skit bra för mr Magsår, NOT!
Men så är livet i min värld.

PÖSS och glad/ I

2 kommentarer:

  1. Äntligen har jag kommit på ett sätt för att smyga mig in i din blogg... Vi får ta bilder oftare! :D Kram

    SvaraRadera
  2. ha ha ha! Du har varit med förr ju...inlägget om rep rep rep när du skulle vara pappa ledig, remember;-)

    Inga fler bilder, nej nej nej, ha ha!
    Tack för igår fina du, va mysigt det var att hela gamla ensemblen var där!
    Hälsa Kitty och Ellioten!

    SvaraRadera