Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

lördag 1 augusti 2009

Klipp från Gig!


( ha ha ha den varianten på text har ni aldrig hört förr va?! )

Lite små klipp från våra lyckade gig i Arboga!
Dit vi kommer tillbaka och spelar i September igen.
Men nu är det framförallt fokus inför Patricia gigen först.

Hua hua va mycket jobb det är när man sätter ihop och gör allt själva...

Inatt mådde jag inte bra.
Massa stress som sköljde över mig och efter många turer somnade jag tillslut vid fem tiden.
Skulle upp och jobba vid sju.
Men min underbara chef förstod läget och sa åt mig att vara hemma.
Vilket är tur för något är inte bra med mig.
Orkar inget, helt orkeslös.

Tar två steg fram och ett tillbaka känns det som i min rehabilitering
Men sånt e livet.
Så länge det går framåt, om än långsamt är det OK.

Kram / I

3 kommentarer:

  1. Hej min kära fina vän! NEJ, STACKARS DIG...lider med dig ska du veta....inte kul alls och må så där...vet du vad? Får jag bjuda på en lunch snart så kan vi prata mer???
    KRAM finaste du!
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Inez! Va kul att se klipp på dig i ett annat sammanhang än Wallmans! :D Ser ju riktigt bra ut. Tråkigt att höra om resten, dock... Mina tankar vilar hos dig! Ett steg i taget. Love! Simon

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni!
    Simon: Va extra glad jag blev att du tycker det, tusen tusen tack.
    Du borde blogga Simon, skulle vara jätte intressant att få läsa om ditt arbete på Astrid Lindgrens barnsjukhus. KAn du inte göra det? Please, please pretty please with suger on it??
    kRAm!

    SvaraRadera