Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 9 augusti 2009

en svänom på stan för tant


Jajjemensan!
Tant Inez hängde med tjejerna ut en svängom. ( Cellan, Bella och....Helmut)
Spiknykter men glad för att jag kunde vara med. En bra mag-dag helt enkelt!

Först var vi på ett ställe vid Odenplan, redan glömt vad det heter men var fasen kul alltså.
Lite "Den Gröne Jägaren" möter "Golden Hits"/ Färjan vs Pub Ancor.
Lite allt möjligt. Och likaså klientelet.

Vi dansa som bara den och jag fick mig några riktigt härliga förlänga livet skratt.
Drack Fanta och mådde gött.

Sedan gick vi vidare till ett annat ställe jag inte heller minns vad det heter (ha ha tant som sagt)
Någon ute servering, där unnade jag mig en Cola istället.
Hade inget leg med mig men ville betala med kort, snäll bartender som lät sig övertalas av mina två stora bruna och ett brett smile.



Blev ledig imon så jag ska bada och sola.
Sedan är det kräfskiva på kvällen. Life´s good!

Kramar/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar