Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 6 mars 2009

SJÄLFULLT



Ni vet ju sedan tidigare om ni läst mina inlägg att jag älskar SVD magasinets bostads tidningar.
Framsidorna gör mig så varm och inspirerad nästan varje gång.

Idag är det ordet: Själfullt!


Tänker på de själfulla människorna jag känner.
De varma människorna som frågar en på jobbet: hur mår du? inte de som bara kliver in och suckar högt och beklagar sig det första de gör.
De som har samvete.
De som är levande, har levande själar.




Smaka på det ordet.
Underbart.

Ses snart/ värme I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar