Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 2 mars 2009

Vilar

Nä jag vet jag är super kass...
Många kanske drömmer om att få gå på en realise-fest för en reklam film man är med i!
Gratis vin och sprit och mingel!
Men jag är så trött ni anar inte.

Så efter ett par timmar i Västermalms gallerian, nyinköpt thé, en flaska rioja och en cabarnet sauvingon, en beige vår kappa, thai mat och nya färglada tulpaner väljer jag att stanna hemma i mitt underbara, trendiga, varma hem och ta hand om mig själv.


Helt underbart!
Känner mig dock tråkig och pressen som artist att alltid vara "där" och "med" tynger mig något. Ibland undrar jag om jag verkligen är rätt...? Är jag en sådan person?
Jag föredrar djupa, varma konversationer framför ytligt blaj och skitsnack, tack gode gud för det!
Men att kunna jämka lite och rucka på sig själv ibland för framtiden och karriären är ju ett måste.

Jag hämtade min bok idag på posten; Rachel Zoe´s bok, plus att jag laddat ner ett avsnitt av hennes show som jag inte sett.
Sedan har jag också laddat ner andra säsongen av Mia och Klara!!! Jiipiiieeeee!!
Så nu skall jag kolla klart på Advokaterna och sedan mysa vidare.

Couze I´m worth it!!

KRAM I

2 kommentarer:

  1. Heeeeeej söta!!!! Vad kul att vi ska jobba ihop!!!! Vilken otroligt trevlig väninna du har, ska bli jättekul att fota henne...ska vi ses någon lunch och prata lite mer????

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vi göra!! Den här veckan blir tuff, men veckan efter? Kommer hem från Åre onsd den veckan men ev fredag?
    Eller när passar dig bäst?
    Massa kramar ska bli hysteriskt roligt:-)

    KRAMAR

    SvaraRadera