Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 6 juli 2009

MAT


Full fart idag.
Städat, grejat med showen, handlat och nu lagar jag mat!? Jag vet helt otroligt men ett måste nu sedan magsåret.

Igår gjorde jag en sallad med färska rödbetor ( som tydligen tar åtta år att koka ) lite smulad chevré med rostade pinjekärnor och honung ringlat över...mmm gott!

Idag blir det spenat pasta med kotlett, på den har jag gjort en kräm av chevrén som blev kvar från igår med creme fraische, hackade soltrorkade tomater och cashewnötter med rosmarin.

Kotletten med krämen på in i ugnen tillsammans med en halv tomat med lite peppar.
Olivolja på pastan och MUMS!!! Och framförallt nyttigt och snällt mot sårad mage!

Färdig på tallriken:



Nu skall jag till min finaste bästa vän och ha kul:-)

Jo förresten: Jag la ett bud på en Sj biljett på tradera... har högsta budet 105 kr Sthlm-Gbg, MEN budade på fel dag:-( Åhhhh såååå mig.
Men tur det bara är ynka 105 kr visserligen:-)

PÖSS/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar