Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 20 juli 2009

Ny dag nya tag!


Vaknade 09.30 av ett telefonsamtal.
Efter det kunde jag inte somna om. Trodde nämligen när de ringde från butiken att jag tagit fel på dagarna.
Skall ju hoppa in där två-tre dagar i veckan nu så de kan gå på semester. Skall bli jätte roligt även om jag är orolig för hur det kommer gå med magsåret...måste ju äta minst var tredje timme annars får jag smärtor i magen och vill kräkas...

Så nu kollar jag efter ett sommar hus på hemnet och dricker kaffe och äter bamse frukost.
Även om den smakade bättre vid sommarhuset, på flaggberget med utsikt över havet och måsar som skrattar i bakrunden:-(
Såklart skönt att vara hemma också. Måste bara lära mig slappna av här hemma...

Bilden har jag som vanligt lånat av bloggen Automatism. Den ser så rofylld ut, så som jag vill må. Flytande, avslappnad, njutbar och harmonisk. Är på väg dit.

Massa kramar.
/I

1 kommentar:

  1. Åh tack, vad roligt att höra att jag kunnat inspirerar till en sån fin gest. Hoppas att din pappa blev glad för donationen!=)

    Fasktiskt en väldigt bra present till någon som har allt/inte önskar sig något och som kanske inte själv kommer ihåg/kommer sig för att ge donera lite pengar.

    Vad roligt att kika på sommarhus på hemnet, hittade du något fint?=)

    SvaraRadera