Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 27 juli 2009

Vackert

Blir så lycklig av vackra saker.
Behöver inte tvunget vara något extraordinärt som utsikten från tomten i sommarhuset med blått öppet hav mot dramatisk molnig himmel utan kan också vara en vacker trädgård på väg mot jobbet, plaskdammen jag går förbi på väg till tunnelbanan, en underbar vackert stickad tröja, en tavla eller varför inte en bild?!

Som vanligt klickade jag in på bloggen Automatism och fann dessa bilder länkade från den sidan:
Titta, njut, inspireras.
Jag blev lycklig av dessa, hoppas ni också blir det.









Lovely photograph by tanya of
iliveinoctober on flickr. Via beauty in everything.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar