Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

onsdag 8 juli 2009

Utekväll a la RAW





Vaknade som sagt på fel sida och tragglade på med dagen, tvätta kläder packa inför västkusten imorgon, då dimper det ner ett mess från min bästa vänninna.
Klart vi ska ut!!!
Så jag drog mig upp från soffan där jag precis hamnat med kaffekopp i handen och kollade på Michael Jackssons liv. Otrolig bra film jag tyvärr inte hann se klart för jag skulle piffas till:













Sedan bars det iväg till RAW på Rörstrandsgatan.
Jag åt glasnudelsallad med sweet chilli marinerad tonfisk och drack en lättöl till det. Sedan en chocklad tryffel med kanel och salt på till kaffet. muuums:



ha ha där fick ni allt vrida på lapparna för att se bilden, det tyckte jag ni kunde ha, ha ha!

Jag och Sofia på Raw:



Vi skrattade, busade och njöt.
Och drog vidare till söder för att umgås med Micke Landby, underbar kille.







Vi hade en skön söder bar runda. Som för mig och mitt berömda magsår fick rundas av vid Debasers uteservering.
Men för mitt sällskap var kvällen långt ifrån färdig, jag hörde planer om F12 och mer...
Härligt de hade nog ruskigt kul för stämningen var på topp när jag lämnade dem ensamma i stockholms natten.
Skall lätt ringa från tåget imorgon och bli uppdaterad:-)






Jo appropå tåg, lagt ett nytt bud på tradera så måste ställa klockan på 03.30 och se om jag vann budgivningen eller om jag skulle behöva öka mitt maxbud.
Spännande och lite jobbigt.

Kram o sov gott.
Imorgon börjar äntligen min riktiga semester. JIIPIIEEEE!!!
/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar