Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

torsdag 9 juli 2009

Vart tog sommaren vägen???



Japp då var man på semester på västkusten, men SHIT va kallt det är!!!


Tog fasen ett timmlångt varmt bad för att tina upp istapparna under min haka;-)


Jag och min kusin Amanda hade tänkt åka runt lite. Smögen, Kärringön, övernattning på en ö utanför Fjällbacka men om det skall vara så här hela veckan har vi börjat spana in sista minuten mot Aten eller var fasen som helst...




Men det har nog hela Sverige tänkt för det finns ingen flygstol under 3000kr!


Men visserligen skall solen komma tillbaka på söndag så vi håller oss coola...

Fick veta att jag ev kan hänga på lilla syster till Níce i augusti, NICE säger jag bara!! hA HA ordvits så där på kvällskvisten:-)

Annars har jag inte gjort många knop idag.
Mamma och jag tog svängen förbi Torp köpcentrum och shoppade lite.

Jag köpte en hink och massa krabb-meten, till min sambo.
Han kanske också kommer till sommarhuset på söndag och då skall vi ha krabb-turné och se vem som fångar mest.



Såg den här bilden oxå:
Självklart från bloggen Automatism.
Imorgon åker jag till Göteborg och väntar ut ovädret.
Lättare att ta sig till sommarhuset på Härön därifrån plus att det är lite
kalas och sånt där:-)
En sak är säkert trots alla mörka moln på himmelen:
Jag vilar och njuter av livet. Låter såret i magen få ro och tar varje dag som den kommer.
Skönt.
Kommer jobba lite under nästa månad sedan är jag ledig bortsett från alla roliga gig till oktober, går ingen nöd på mig inte:-)''
Kärlek / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar