Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 5 juli 2009

Världens roligaste helg!




Så här skall man fira en helt kanon bra gig helg va?
SKUMPA!!
ha ha men som ni vet drack jag noll för magsår hatar alkohol men jag smuttade pyttelite för saken skull.

Alltså fy bubblan va bra hela helgen gick. Jag har fortfarande lyckorus i kroppen.

Så härligt med en show där man får göra det man själv vill och älskar.
Jag fick sjunga mycket, dansa sexigt, slänga med håret och kicka benen till öronen.
Jag fick leka allsångsledare vilket jag ÄLSKAR!
Älskar att vara ful och rolig på scenen.
Älskar att komma med rappa kommentarer och näsan förnedra gästerna på ett charmigt sätt.
Svenskar älskar att bli förnedrade, gött.

Kommer lägga ut film klipp från showen senare när jag fått dem.

Vi stannade kvar efter showen igår, sov på hotell och njöt av alla komplimanger som haglade in av de 300 gästerna som var där igår för att se oss.
Ryktet hade tydligen spridit sig att vi inte fick missas, NICE!

Hela gruppen. från vänster: Per, Jag, Anna och Sara:


Inför 80-tals numret:


Inför 60-tals numret:


Gäster:


inför finalen:


Direkt när jag anlänt till Stockholm var det dags för att börja jobba med det andra projektet.
Leta bakrunder och grejer inför "tjej-grejen" som kommer bli SÅ rolig att köra också.
Nu är jag med i två grupper och som det ser ut kommer vi giga med båda om vartannat.
SÅ ROLIGT !!!!!!

Jag har en fråga om ngn som läser min blogg vet så hjälp mig gärna:
Låten: The Balkan Girls som var med i Eurovison Song Contest i år framförd av Elena Gheorghe skulle jag behöva bakrund eller karaoke version av...
Jag har letat på nätet som fasen och nu vet jag inte mer var jag skall hitta den?
Är det ngn som vet meddela gärna!

Nu skall jag fortsätta viga kvällen åt att leta musik och planera. KUL.

Massa goa kramar/ I

2 kommentarer:

  1. Förra året gick det att köpa alla bakgrunderna på Eurovisions hemsida...kanske fins nu med; värt att kolla!

    SvaraRadera
  2. Hi hi tack O!
    Precis efter jag skrev det här inlägget gick jag in på den sidan och: JIIIPIEEE!
    Tänk om jag hade gjort det på en gång, då hade jag tjänat fyra timmar, massa olagligheter och onödiga torrenter;-)
    KRAM

    SvaraRadera