Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

tisdag 7 juli 2009

vakande visst på fel sida



Vakande först 12.30, trött och nu känner jag att jag haft tuffa veckor bakom mig.
Nu skall jag släppa ALLT och gå på semester.
Plus att jag fick veta att giget den 26.e blev framflyttat till mitten av augusti pg.a pride festivalen.
Ganska skönt även om jag nu ställt in mig hårt på att köra.

Vaknade lite på fel sida, plus att min sambo köpt en MAC igår och är yper dampig över den och tvingar mig bli filmad av den, när man precis vaknat för en kvart sen och känner sig ful och trött...Inte så bra timeing sambo...

För att bli på bättre humör kikade jag in på den här bloggen. Automatism.
Han eller hon lägger ibland upp otroligt vackra bilder från olika fotografer.



Fina va?
Nu skall jag dricka kaffe och smoothie och sedan bli en gladare varant av mig själv.
Ha de/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar