Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 12 april 2009

Inga fler matbilder!!!!!

Nämen allvarligt!
Jag följer en del bloggar:-) Som ni förstår:-)

Nu verkar det som värsta trenden att ta bilder på vad man äter och lägger ut...
Som Linda Rosing: klicka här, Eller Kelly: klicka här Eller Ebba: klicka här
Ehhh jag är faktiskt sjuk ointresserad av vad mina med-bloggerskor väljer att fylla ut sina bukar med, ha ha!
Skall väl inte säga för mycket för snart ligger det väl en halväten tallriks bild här också. Men jag får väl be till gud om att jag åtminstånde har klass och stil nog att då välja en bild på ett riktigt vrål mål, typ värsta lyx tallriken, snyggaste upplägget i Sverige och massa härliga färger eller något.. inte en halväten sleten tallrik som den här: Mogi, klicka här,
Nä fy för den alltså.

Ja ja hur somhelst så gillar jag deras bloggar, förutom de äckliga mat bilderna... De är riktigt duktiga och ambitiösa.
Brukade följa Josefin Crawfords på Vecko revyn men tyvärr lades den ner:-( Hon är en skön tjej med skinn på näsan och har grym kläd stil.
Elin Kling för kanal 5 har också en bra modeblogg. Mogis är kul för hon har en livsstil sååå lååångt från mig. Hon är 19 år också, kanske just därför, man känner igen sig från den tiden. hi hi.
Sedan gillar jag ju också alla mina Wallmans kollegors bloggar. Kul och läsa om vad som händer.
Är glad att "Bitter-Marie" skall starta om med gäst bloggare;-) Stina; Ni på bokningen på HK är ju sjuka i huvudet och jag ÄLSKAR er för det!


Nä nu skall jag smälta en skit konstig kväll på jobbet, äta poppkorn ta ett glas rött och satsa stenhårt på att ligga och sola på en varm Fredhäll klippa vid vattnet med en kaffe termos och i öronen massa skön jazz, Katie Melua, mmmmm lääängtar!

Vet massa kollegor som skall till Åre i helgen..är sjukt avundsjuk, vill tillbaka till liften, tysnaden, ljudet av skidorna mot mjuk snö, frisk luft, ta djupa andetag....

Massa goa kramar/ I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar