Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

lördag 25 april 2009

shoppin bloggin!


Till höger:
Var på en liten mini shopping runda igår på väg till jobbet
och när jag gjorde Wallmans inköp.
Hamnade i Favvo butiken INDISKA.
Köpte dessa fabolösa lila/grå siden harem byxorna.
Toppen är från Odd Molly.



Nu händer det grejer kan jag lova..
Allt från jobbgrejer till härliga partyn.
Rep, planeringar, möten snacka buisness:-) Vart var den där lågkonjukturen sa du? hi hi!

Har en helt otroligt rolig sommar att se fram mot, många olika sång och dans jobb och också andra härliga projekt! Men det finns ändå moore to come!!!

Jusst nu hostar jag fortfarande sönder lungorna på mig, plus att jag nyser som en lite tok för har ett helt underbart vackert men pollen fyllt träd utanför fönstret.

På min lilla mini shoppingrunda tog jag en härlig sväng runt Hötorget, blir så lycklig av alla blommor där!
Ibland tycker jag försäljarana är lite väl skrikiga och stressiga.
Man vill liksom bara därifrån
Men igår gick jag i en dvala av lycka över att vara frisk nog att orka gå! Och vädret! Och alla jordgubbar! Blommor!
Köpte dessa till höger. Vet inte vad de heter men det är min favvo blomma!




Köpte den här kjolen också på favvo Indiska!
Vet att jag riskerar att ha den tillsammans med Agneta 55+ i hela Sverige, så är det med prisvärda snygga sköna kläder. Spelar ingen roll, jag kommer pimpa upp den med stora harem armband och halsband, vita Converse och snygga sexiga linnen till!




Sedan lite flera bilder på mina underbara Harem Byxor!
Älskar den lila/gråa färgen, sjukt fräscht med vita enkla rena toppar till och guld smycken.

Är på jakt efter en lång härlig Maxi klänning.
Såg ett par på Zara, plus en skit cool paljett klänning i ormskinn style, egentligen ett linne med på mig blir det en Kate Moss klänning;-)
Såg också en nice prisvärd brun väska jag behöver, ångra att jag inte köpte den, blir en annan dag!

Måste köpa tågbiljetter för lönen den här månaden:-(



Vi ses snart/
AAAAhhhtschooo
Prosit! Tack!
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar