Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 27 april 2009

Trädgårds mys!

Vilken mysig dag/kväll/natt vi hade igår.
Världens trevligaste trädgårdsmys i ett litet dröm hus;-)

Förmiddagen idag spenderades framför soffan med massa koppar kaffe, sambon och hans bästa vän som sovit över några dagar då han skall åka till Thailand ikväll och vara där i tre veckor! Jag är så sjukt avundsjuk!
Har ju aldrig varit där men har alltid varit en dröm. Skall verkligen spara massa deneros nu så jag kan åka dit snart.
Här kommer massa bilder från igår:

När reseledare inez äntligen fått in alla i tåget kunde jag slappna av och delegera ut ansvaret till vår "Party-kapten", Daniel, som gjorde ett riktigt bra jobb;-)

Tydligen var dress-koden trasiga ljusa jeans med vita sneakers/pumps! Missade det helt jag, trodde vi skulle till en trädgård i skogen...


Ett träd i hans trädgård, i trädet hängde fullt med lyktor, sååå fiiint!!!

Mysig liten stig till utedasset! Så här skulle jag kunna leva, LÄTT!!!!!


Det bjöds på oliver, super nice kyckling sallad, vin, öl, snacks, you name it!

Jag fixar lite, OBS: Lite gala måste man vara även i skogen så Stella Mcartney skärp på japp!

En söt detalj i gräset:-)

Fix´n trix´n i köket!

Coolt vardagsrum!
Vitt sovrum, I LIKE!!!!!!

Hur kommer det sig att man alltid hamnar i köket på fester?
Vi gjorde några fina försök att inte prata Wallmans jobb snack! Jag tycker att jag lyckades ganska bra faktiskt, i mellan åt...

Nu skall jag deklarera och betala räkningar sedan skall jag koreografera lite inför en grej på söndag! Kul!

Kram o ses sen/ I

1 kommentar:

  1. Ja den här jobbiga hostan alltså :S Jag hostar för jag har astma i samband med pollenallergin. FY det visste jag inet om morfinet :S Men det är det enda som hjälper när man ska sova!

    Åh deklaration! Så himla tråkigt! Lämnade in min igår :) Känns skönt! Krya på dig!
    Kram, ida

    SvaraRadera