Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

onsdag 29 april 2009

100kg dagen:-(

Jag känner mig som 100 kg tung idag.
Jag har mina orsaker.
Brukar aldrig bryta mig till tårar för små saker men idag rann det helt enkelt över för mig.
Sånt som händer, kanske, men inte för mig... Men idag blev det så.
Är lite utanför mig själv och kanske måste vara det ett tag.

Det kommer bli bra, allt kommer bli bra.

Ska börja våga säga ordet "nej" och sedan skall jag ta de krafterna jag får av att säga nej och den energin jag skulle lagt om jag sa ja till en annan sak i mitt liv som behöver den nu....

Inte fundera mer på det nu.

Shoppade pyttelite innan jobbet idag, en skinnväska från ZARA, 250 spänn! I love it!
Jag hatar att köpa skor och väskor annars men älskar skärp, kläder och saker till hemmet:-)
Måste ha stora väskor för jag är som en tant har jag hört och har allt möjligt i dem: en vin öppnare, marianne kolor, små noteringsblock, pennor stulna från wallmans, näsdukar, läppglans, alvedon, samarin, nässpray, sminkväska, en sjal, kvitton i oändlighet etc etc etc...

Köpte ett nice guld halsband som man skymtar på bilden högst upp också hade lite oanvända rabatt kuponger på HM!
Bytte de skit coola harem byxorna också, till ett annat par.
Det var kaffe fläckar på dem. Inte från mig (den här gången)...
Har bytt dem fyra gånger nu pga av fel... INDISKA är väl inte direkt känt för sin kvalité iofs.

Jakten på snygga Maxi klänningen finns kvar även efter de perfekta gladiator sandalerna.

Imorgon skall jag repa innan jobbet och på jobbet.
Borde verkligen sätta koreografi nu istället för att blogga men antar att min hjärna och mitt hjärta är ganska slitet efter idag.
Pallar inte vara kreativ jusst nu.

Imorgon är det nya tag.
Då skall köpa något litet och skicka till någon fantastisk som jag vet läser detta.

P.s tack du vet vem för det fina stödet och att du lyssnade på mig idag. Fastän jag vet du var på väg hem!
KRAM!

Vi ses snart/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar