Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 26 april 2009

snart frisk


Hejsan!

Åhh igår serverade jag igen efter min pers!
Shit vad tufft det blir för mig när jag blir sjuk...himla dumma skit astma! Rakt ner i lungorna åker alltid sjukdomen och så blir jag sjuk och svårt att andas i en vecka när andra är sjuka i tre dagar:-(
Kan vara lite därför jag är sååååå nojjig med att folk inte skall dricka ur mina vatten glas eller att de håller för munnen när de nyser... Blir jag sjuk blir jag sjuk längre än andra helt enkelt. Trist. MEN HÅLL FÖR MUNNEN NÄR NI NYSER OCH HOSTAR ÄR VÄL INGET NI INTE HÖRT SEDAN NI VAR SMÅ? ELLER?
God damd!

Nu hur som helt mår jag pyttelite bättre.
Micke Producenten vår har fixat lite trädgårds mys idag.
Vi/ ehh JAG har styrt upp att vi skall ses klockan 15.00 på T-centralen ta pendeln ut till Huddige, därifrån beställa Taxi som kör oss till hans hus.
Ska bli mysigt.
Att få umgås med kök, ljud-ljus tekninkerna, ensemblen, producenterna etc utanför Teatergatan 3!
Hoppas alla tar det cool med tanke på alla sjukdomar vi haft den här veckan:-(

Jag skall sola och dricka soda vatten jag!

Vi ses ikväll med bilder från dagen.
Kram I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar