Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

lördag 24 januari 2009

Bilder

Lite bilder på saker/personer jag saknar jusst nu:




Saknar Celeste jätte mycket. Hon jobbar i Åre på Wallmans Dippan nu. Vi var riktiga Stureplans bruttor förr, ni vet... Stod aldrig i kö, repet öpnnande sig när vi gick förbi, betala inträde ALDRIG! Men saknar inte den tiden, bara henne och hennes underbara personlighet. KOM HEM NU!

Saknar butiken Pure and Simple som jag jobbade i förut. Här är några vackra bilder fotografen/geniet Hanna Rössner som jag jobbade med tog på mig.


Saknar min familj, mamsen, papsen, syster med nyfödda Cajsa, den andra systern med Madicken i magen. Lille bror som snart går ut gymnasiet. Saknar mormor och morfar där uppe i himmelen.


Jag saknar sommar huset på Härön:
Här kommer bilder på det tagna av Amanda Forsman och hennes Jimmie:


Huset, omgivningarna och utsikten från tomten

Mellan huset och sjöboden och en bild på köket


Bilder på fönsterna och utsikten innifrån.

Underbart sommar ställe som jag tillbringat många bekymmerslösa sommar dagar på.

Oj saknar mycket mer och många fler. Får återkomma en annan gång för nu måste jag sova. 03:38 inte Ok att vara vaken..eller?

Kramar I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar