Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

tisdag 13 januari 2009

Lite saker jag kan tänka mig behöva...

Jusst nu sitter jag barnvakt åt min vackra underbara vän. Har precis läst godnatt saga och strykigt lille tvååringen försiktigt över håret tills han somnade som en ängel i sin lilla säng.
Jag har haft mycket tid att tänka igenom saker idag. Tänkt att antingen skaffar jag en söt bebis eller följande saker:

* Tavla från Bolagret ca 1400kr
(jag målar ju en del själv men kan ju inte hänga upp mina egna målningar, då kritiserar jag dem hela tiden bara.-)

* Fårskinnspläd och kudde från Ceannis ca 700kr och 2200kr



* Tv möbel från MIO ( är helt inne nu på inredningsstil: asiatsikt spa möter grå keramik på tunga trä material möter glas vas med rosa snittblommor med lotus lyktor bredvid och fårskinnsplädar etc... om ni fattar, hi hi)

* Vill ha plats med min vackra antika kista från 1800 talet...står numera magasinerad i munkedal, är alldeles för vacker för det, dock:-( compactliving sthlm suger ibland)

* kan tänka mig det här sommar huset på Gotland, utgång 1 600000 kr


* den här Miu Miu väskan, åhhhhhhhhh 680 Euro

* Till sist, älskar Balenciaga, måste bara visa två härligheter:



Ja dyra saker, men det dyrbaraste som finns och meningen med livet är ju väl ändå barn.
Även om det får vänta lite till för min del. Har lite andra planer närmaste tiden.

Pöss o godnatt/
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar