Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

lördag 13 juni 2009

avslutningsdag

Sista showen idag!
Jiipieeee!!!!

Är så utarbetad att jag inte känner minsta sorg heller. Inte nu, den kommer säkert senare när jag fått tillbaka energin och kraft. Då kommer jag nog känna så som jag vet jag egentligen gör.

Nu skall jag iväg och handla massa "dagen efter mat" inför imorgon.
Och lite grejer inför våra bus ikväll. Sista showen=bus.
Kommer ta det cool ikväll för jag är sjuk. Kan knappt få fram ljud:-( Men champange är jag värd ikväll. Och sedan måste jag vara super fräsch för skall repa i veckan.

Skall skynda mig nu för skall vara på jobbet redan runt två för att vi ska ha avslutningsmiddag och mys.

Pöss så länge / I

2 kommentarer:

  1. och ikväll kommer jag och kollar! De blir gala!! =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack!!! Gud va grymma ni va! Mkt spex men de va bara roligt... Jättekul att äntligen få se. Underbart!
    Hann aldrig säga de till dig igår...
    Kramar

    SvaraRadera