Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 5 juni 2009

Logg # 3

Sitter och slö tittar på TV3 och på det här programmet "Real desperate housewifes" eller något.
Faktiskt underhållande, ha ha! Jag vet är knasig men ändå.
Allt är ju säkert på manus men folk lever ju uppenbarligen så där.

Vaknade annars med lite nackspärr. Kände efter showen igår att musklerna drog ihop sig i nacken. Men för övrigt känns kroppen kanon bra. Musklerna är utvilade och allt känns hääärliiigt!

Såg bilder från min blogg-kompis Liza, hon är på Kreta tror jag det var och jag blev sjukt avundsjuk och sugen själv på att åka snart.

Just nu har jag fullt upp dock. Mail- boxen är full med mail på stämmor jag måste lära mig,och jag håller på att lus-läsa kontrakt inför hösten.
Puhu hatar verkligen kontrakt skrivningen:-( Men men så är det hela livet. Om man inte skaffar en agent vill säga. Vore skönt med en annan som tar ens talan och står upp för mitt värde. Någon som vill ha jobbet? Jag kan betala med mys stunder och evig vänskap?!!

Nu skall jag göra mig klar och dra ut på stan och köpa saker inför helgen.

Pöss på er/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar