Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 12 juni 2009

hes med midsummer plans!

Gick ändå ganska ok på jobbet, kände mig inte sämre vart fall.
Men nu, efter att jag stängt, stolat upp, satt på tvättmaskin, torkat av baren och hängt upp scenkläder så har min röst helt ballat ur. Har typ ingen kvar:-( DAMD!

Dricker thé och är skit tyst nu, tänker inte säga ett ord förrän jag sjunger upp imorgon!

Hade några gäster från Danmark idag. Så himla kul för de uppskattar verkligen balett mer i det landet än här i Svearike.
Efter mitt lilla tåspets-solo var de lyriska och över röste mig med fina komplimanger.
Och så har det varit varje gång jag haft danskar, de älskar och blir fantastiskt imponerade av tåspets, kul att de uppskattar det för det är fanimej ingen lek och dans på rosor det inte!!!

Fan vad det låter när min sambo duschar då!!
Bara en parentes, ha ha!

Förövrigt verkar det som att jag får med mig mitt fadder-barn Daniel Fridberg till min familjs underbara sommar hus på västkusten på midsommar, big Partaj, KUL! han kan behöva andas salta hav och njuta av härligt sällskap ( mig). Ligger på Härön utanför Tjörn.


Utskiten från vår trädgård:-)

Kramar/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar