Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 14 juni 2009

SKOR

Kollar på min kollega Frank som är med i Byggslaget, sööööt han é!

Samtidigt letar jag på nätet efter de perfekta bootsen:-)
De skall vara sköna, snygga, coola och inte för dyra.
Jag skall kunna ha dem när jag går ut och skall vara snygg en ev regning kväll i Stockholm och lika så kunna ha dem på mig när jag jobbar i butiken i sommar. Utanpå jeans till härliga tunikor.

Självklart har jag i huvudet hur de ser ut, mina dröm boots, men de jag har i hövve kostar också skjortan:-
Dessa två är helt ok alternativ:

Från Nilson, 1100kr tror jag det var.
bild ovan lånad från Nilson

Eller dessa från Top Shop: klicka här!
De är ganska olika...

Och egentligen inte alls vad jag tänkt..ha ha!
Det är dessa jag drömmer om:

bild ovan lånad från Nelly.com

Klicka här så ser ni fler bilder och priset!

Farligt för min ekonomi det här med att ligga hemma en hel dag och vara tyst för det är då all onödig nät shopping sker:-)

Ses/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar