Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 1 juni 2009

Lite nostalgi


Ligger hemma hos mamma i min lillebrors rum och försöker vända på min sneda dygnsrytm.
Tanken jag har är väl den att somna snart:-)

Vid den här tiden när jag jobbar har finalen precis slutat och ca 1-1.5 h arbetspass är kvar.
Sedan nervarvning, cykla hem, äta lite, kolla tv prata med sambo för att slutligen somna runt 03.00-04.00! Vilket liv va? Ha ha I liiikeee!!

Bläddrade runt i mammas dator och fann bilder min syster tog förra året från showen.


Denna är från Karl-Gerhald och Ernst Rolf numret vi hade då. Jag sjunger en låt och går ner i spagat samtidigt.









Nästa bild är så typisk. Cellan skäms när jag är galen och håller på, vilket triggar mig att göra det hela ännu värre. Daniel är så ful här så var tvungen att dölja hans ansikte med hans dreads. ha ha!




Keio var världens läckraste prinsess tårta:-)

Anna, Alex och Linda snyggaste trion i stan!




Jäklar vilket roligt, skönt år det var.
Imorgon skall jag följa med mamma till fabror doktorn på Schalgrenska ( nämen hur fan stavas det då?) och medans hon får bokmärken och lukt-suddigummin för gott uppförande skall jag fika i slottskogen med min kusin Adam. Som jag inte träffat på två år, så skall bli jätte kul.
Hela den här helgen och veckan med bröllop och allt blir som en enda stor kusin och släkt boost, nice, har ju världens bästa kusiner så:-)
Nu måste jag väl sova då.
Kramar på er/ I

3 kommentarer:

  1. Tack sweetie!=) Din blogg var mysig med. Riktigt sköna bilder!

    SvaraRadera
  2. Simon Lingmerth1 juni 2009 kl. 23:48

    Det var då himla vad du tyckte om att jobba med alla andra än mig!?!?!? Jag vet att det är lite läskigt, lite vågat, att skriva det - men berätta nu för världen hur viktigt ditt år med Simon har varit. Så lärorikt, så roligt, så omväxlande!

    Jag måste ha för mycket tid över för jag läser din blogg varje dag! Don't ask me why :P

    Ses på torsdag.
    SDRAVO!

    SvaraRadera
  3. HA HA Simon din lilla (ehh stora) fjant!
    Jag har fått magsår efter det här året, med dig, så...ehh tack, anstar jag. Ett magsår är en fin gåva antar jag... ha ha!!

    Omväxlande har du helt rätt i!!

    Längtar till torsdag, hmmm...

    Kram sålänge, hoppas du kan vänta tills dess men bra att du läser min blogg så kanske du kan få lite koll på verkligheten:-P

    SvaraRadera