Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

söndag 17 maj 2009

IKEA

Mysdag!

Sambon och jag åkte med delar av hans family till IKEA!
Vi har tänkt ett tag på att göra om lite i vardagsrummet. Så vi passade på idag, när det var strålande sol och underbart väder...hmm ja ja.

Är svag för blommor så köpte den här suuuuper höga Orkidén för 129kr, Nice Price!


Robban i kön med massa fina saker till sitt hem på söder:


Sambon med två av våra "home makeover" grejer (vi hade 58 st andra grejer oxå):


Medans killarna gick in på Heron City och spanade in Media Markt spanade jag bra förvarings grejer på MIO. Fann dessa två bruna förvarings boxar i brunt läder:



Välförtjänt kaffe latte:


Så här ser blomman ut hemma i fönstret:


Ja nu ser det ut som ett stort kaos hemma. Ser ut som att vi precis flyttat in.
Men känns skönt. Sambon köpte någon bra grej som gör att platt Tv:n hänger på väggen numera. Sladdarna skall fett bort, han har köpt list;-)

Lägger ut före och efter bilder imorgon när vi fixat lite mer.
Hade härligt sällskap av vänner som var här så har inte hunnt än.

Imorgon tycker jag att ni, som jag skall kila iväg till hotel Rival på Mariatroget klockan 20:00 och njuta av otroligt duktiga Rikke Lie!!!!

Så vacker hon är Rikke. Hon är en underbar tjej också!

Nu skall jag mysa. Slappna av. Vila hjärnan som känns som en hård klump. Fortfarande går all tankeverksamhet låååååååååångsaaaamt...

Ses imon/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar