Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

fredag 22 maj 2009

söndag söndag söndag

Längtar sååå sjuuukt mycket till söndag. Då kan jag äntligen få ordning här hemma.
Vi hann ju liksom aldrig få ordning här efter att vi var på IKEA och gjorde vår vardagsrumms- makeover för då kom ju backpackarna här och beslagtog vardagsrummet.
Sedan dess har vardagsrummet och speciellt soffan varit gisslan men på söndag skall jag ta tillbaka det!
Tyvärr hade kaparen också ner mina två nya asiat tavlor igår så de gick sönder:-(

Så söndag here you come!
Är verkligen spänd på hur det kommer se ut när allt är klart. Läääängtar!

Ska soundchecka Slave numret idag. Körpaketen stämmer inte överens med mina lead insatser. Sånt som händer. Det är bara fyra veckor kvar på jobbet men jag vägrar falla för det och tänker kämpa med showen till sista kvällen. Men sista kvällen är i ensemblens armar, den styr jag INTE över alls, alla ev bus är inte på mitt ansvar.
inte för jag vet om det blir några men det har det ju varit i 17 år så förvånar mig om det inte blir något i år.

Vi ses sen, söööööööööndaaaaaaag kom fort/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar