Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 11 maj 2009

Måndag/Söndag



Idag blev min "söndag" iom att vi jobbade igår!
Jag är så sjuuukt trött! Men ändå piggare än på länge.

Skall ta en skön dusch sedan vakna till liv, kolla kontot och leta vidare på stan efter lite husgeråd.

Pratade precis med min underbara mor på telefon från sjukhuset.
Hon är helt amazing, skämtar och har humor trots sladdar kors och tvärs över hela kroppen.
All cred till dig mamma!

Hon meddelade mig också att jag stavar ett visst ord som en kråka, ha ha!
Jag har ju mina "favvo" ord, bl.a. är "favvo", "nice", "sjuukt" och "jusst" några av dem, och "sjuukt" fattar jag ju själv att jag driver med, men ordet "jusst" har jag faktiskt alltid trott stavas så, ha ha kan någon ge mig ett lexikon i present!!! Ha ha ha ha! Men nu när jag skriver "just" med rätt stavning så blir det ingen röd kant under ordet, gött! Tack mamma!

Är så trött efter igår, även om det blev raka vägen hem efter Wallmans.
Men jag njuter fortfarande av kvällen!

Vi ses senare så får vi se om det blev några härliga inköp.
Pöss / I

2 kommentarer:

  1. Tjena!
    Jag var och titta Casablanca Nights 7 i Maj och jag most säga att det var en skit kul show ! Jag åtminstone njöt av bra musik och kanon bra show! :)
    Tack! Du är så sjukt snygg !
    - Joonas

    ps. förlåt mig av många stavfel - jag är från Finland, heh.

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina komplimangerna. Härligt att höra att ni gillade showen:-) Värme I

    SvaraRadera