Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

måndag 18 maj 2009

Jag är KÄR!

Känner mig nästan lite dum för måste härma Maria Saxbo, som har bloggen Husligheter..igen...
Det var ju hon som la ut den där vackra bilden på Stella Mccartneys ljus häst som är något av det vackraste jag sett.
Nu har hon gjort det igen. Den här bilden skulle passa perfekt att förstora och sätta upp i vårat nya hem efter vår "Home Makeover".
Klicka här ser ni ännu fler bilder, UNDERBARA!
Ska lätt spara dem och lägga in dem på ett USB minne och sedan gå till fotobutiken och förstora dem och hänga upp, är KÄR!!!!!!!
Nu är lägenheten ännu mer avskalad, mindre saker framme ( vilket jag redan fått beröm för att jag hade pyttelite framme innan också, love it ), och ännu mer Asian Spa känsla utan att det blir tacky.
( Tycker jag vart fall, och det är ju viktigast, ha ha ha)
Den här bilden är alltså lånad från Koreanska Vouge.
( man måste skriva så och göra det kursivt och länka för att inte bli stämd av fotografen till bilden. Man kan få sky höga böter om man lägger ut bilder på sin blogg utan att fråga först eller förklara vart man lånat den )

Sambon är och golfar. Innan han gick pussade han mig på kinden och var som vanligt sitt underbara jag. Älskar verkligen den mannen så.
Han hade satt på kaffe till mig så när jag till slut gick upp hade han gått men lämnat ett vackert spår av omtanke.

Jag sov från 03.00 till 13.00! 10 timmar!!!
Tror verkligen min hjärna behöver det nu. vila, vila, vila!

Nu skall jag sätta igång här med att fixa klart hemmet, måste hinna in till stan och fixa de här vackra fotona jag precis skrev om och köpa Kanebos fantastiska smink!

Sedan blir det Rikke Lie ikväll, KOM DIT!!!
Kramar / I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar