Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

onsdag 13 maj 2009

PAUS




Hej alla ni som läser min blogg!

Jag kommer "pausa" lite.
Min familj behöver mig och jag behöver dem nu ett tag.
Så jag åker hem till västkusten nu och stannar så länge det krävs.

Ni som står mig närmast vet varför ni andra goa fina kommer kanske få veta men inte just nu.

Kanske kan jag inte hålla mig och bara måste blogga om allt iom att bloggen är för mig och mina tankar och ett sätt för mig att vara kreativ och skriva av mig på...





Men vi ses om ett litet tag.
Jag kommer resa en del så lär ju inte kunna hålla tassarna borta från datorn och lär med 100% läsa era bloggar som jag följer såklart;-)

Värme/ I

3 kommentarer:

  1. Jag skickar en kram till dig fina Inez!!! =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det fint där hemma och att ni tar hand om varandra!
    Ta din tid och njut av livet och din nära.

    Kramar, sara

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ, finaste du!!! HOPPAS att du känner att jag tänker på dig och att du vet att du kan ringa NÄR SOM HELST...Tack för med. i morse..

    KRAMMMMMMM
    Hanna

    SvaraRadera