Om mig

Mitt foto
ARTIST LIVET!! Tänkte dela med mig lite om hur det kan vara att jobba som artist och vad det livet innebär..verkar ju ändå ganska exotiskt och spännande för så många:-) Det är det..men det är också SÅ mycket mer... Den här bloggen kommer handla om jusst det! Bloggen handlar om mig och den är som en "öppen" dagbok. Skriver om vad jag gör, känner, om drömmar, tankar och livet! Jag bli lycklig av vackra saker och vilar gärna ögonen på dem. Jag är kreativ och det kan mynna ut i en tavla, ett långt blogg inlägg, en koreografi en skiss på en dröm klänning eller varför inte om-möblerad lägenhet:-) Så välkomna till min blogg! Till sist: I ignore expectations and I rule in the laboratory of my life! I can also travel places without moving one inch. I can do absolutley nothing and find it being everything!!

torsdag 21 maj 2009

repa innan jobb och karatän planer


Vissa dagar när man vaknar känner man sig ju bara hur risig som helst.
Som typ idag.
Huden är alldeles röd blommig, två nya härliga finnar som blänker så vackert (NOT) i solskenet.
Lägenheten ser fortfarande ut som någon slags bagage utrymme för packpackers och som om att man är mitt i en flytt med kartonger och skit överallt:-(
Hatar när det är stökigt och ingen idé att börja städa så länge vi har besök känns det som.

Idag vaknade jag med en tom lägenhet, skönt!!!! Behöver verkligen vara själv nu och min egen tid känns mer nödvändig nu än någonsin tidigare!!

Så jag passade på att repa inför gigen i sommar. Hittat min nya favvo låt som känns jätte bra att sjunga, Black is Black med Los Bravos!!

Ska repa lite till innan jag cyklar iväg till jobbet. Som för övrigt var underbart roligt igår, hoppas jag har lika mysiga gäster ikväll också.

( Har min yber oversize gröna stickade tröja från HM som jag bara älskar så mycket. Perfekt när man känner sig sunkig och bara vill försvinna lite, kaffe koppen i handen och sjunger och repar inför sommar gig, ensam. sköööönt)

Vet att vissa i ensemblen känner av förkylningar idag, hua hua jag blir så lätt smittad iom att jag så fysisk i showen och har astma så jag blir ju sjuk så länge om jag blir det.
Tror faktiskt jag skall sätta dem i karantän ikväll så de inte smittar ner ALLA IGEN!!!

Drömde om min bästa vän Cajsa idag, saknar dig gumman!

Pöss och ses/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar